PLUME DE POÉSIES Forum de poésies et de partage. Poèmes et citations par noms,Thèmes et pays. Écrivez vos Poésies et nouvelles ici. Les amoureux de la poésie sont les bienvenus. |
|
Auteur | Message |
---|
James FONDATEUR ADMINISTRATEUR
| Sujet: Re: CHARLES D'ORLÉANS (1394–1465) RONDEL.IV Dim 18 Nov - 16:09 | |
| RONDEL.
(Benoist d'Amien.)
N'oubliez pas les prisonniers, Bonnes gens, aiez en mercy; Ilz sont en la tour de Soussy, Et n'ont ne mailles, ne deniers, Larrons ne sont point, ne murtriers, Par envie on les tient ainsi. N'oubliez pas, etc. Bonnes gens, etc.
Faictes comme bons aumosniers, Pour la grant pitié que veez cy, Et pour vous prieront Dieu aussi De tres bon cueur, et voulentiers. N'oubliez pas, etc. | |
| | | James FONDATEUR ADMINISTRATEUR
Nombre de messages : 152592 Age : 60 Localisation : Mon Ailleurs c'est Charleville-Mézières Date d'inscription : 04/09/2007
| Sujet: Re: CHARLES D'ORLÉANS (1394–1465) RONDEL.IV Dim 18 Nov - 16:10 | |
| RONDEL.
(Hugues le Voys.)
Jaulier des prisons de Pensée, Ouvrez à Reconfort la porte, Car à mon cueur l'aumosne porte, Que mes yeulx lui ont pourchassée; Tenu l'avez, mainte journée, Ou cep d'anuy, et prison forte. Jaulier, etc. Ouvrez, etc.
Tant à faim et soif endurée, Qu'il a perdu couleur et sorte, Helas! pour Dieu, qu'on le supporte, Autrement sa vie est finée. Jaulier, etc.
| |
| | | James FONDATEUR ADMINISTRATEUR
Nombre de messages : 152592 Age : 60 Localisation : Mon Ailleurs c'est Charleville-Mézières Date d'inscription : 04/09/2007
| Sujet: Re: CHARLES D'ORLÉANS (1394–1465) RONDEL.IV Dim 18 Nov - 16:10 | |
| RONDEL.
(Orléans.)
Banissons Soussy, ce ribault Batu de verges par la ville, C'est ung crocheteur trop habille Pour embler joye qui tant vault; Copper une oreille lui fault, Il est fort larron entre mille. Banissons, etc. Batu de, etc.
Se plus ne revient, ne m'en chault, Laissez le aller sans croix, ne pille, Le Deable l'ait ou trou Sebille; Point n'en saille pour froit, ne chault. Banissons, etc. | |
| | | | CHARLES D'ORLÉANS (1394–1465) RONDEL.IV | |
|